december 9, 2014 Tummen upp för Swedbanks kundtjänst på facebook När det uppstår störningar eller tekniska problem på en webbsida brukar inte företag hinna få upp en notis om rådande problem på sin webbsida. Därför har jag som vana att alltid gå in på företagets facebooksida för att förhoppningsvis hitta information om vad som står på. Precis nu har Swedbank problem, jag skulle logga in och betala en räkning men det gick inte, fick upp ett felmeddelande ”tekniska problem”. Jaha tänkte jag och surfade in på Swedbanks facebooksida för att försöka få reda på vad detta beror på. Självklart hade Swedbanks kundtjänst skrivit ett inlägg om att det för närvarande har tekniska problem och att det håller på att kolla upp vad detta kan bero på. Det var en del som hade kommentaret inlägget och en kommentar tyckte jag var lite rolig och Thomas (som jobbar på Swedbank) svar är helt underbar! Rahim skriver: ”Att de inte behöver stressa med att lösa problemet då han inte har en enda krona kvar på kontot. Men han vill ha 10 kr i kompensation för rådande problem så att han kan köpa kaffe imorrn”. Om detta är ett skämt eller inte vet jag inte, men Swedbank svarar ”att han ska kontakta telefonbanken imorrn”. Helt underbart juh! Här ser ni kommentaren och svaret själva: Tummen upp för Swedbanks kundtjänsteman Thomas på facebook och svaret! Nu hoppas jag bara att Rahim får 10kr insatt på kontot så att han kan köpa sitt kaffe imorrn. TweetMerGilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade Onlinemarknadsföring facebook